На 01.10.2015 - Залишок - 60,28 грн.

Залучено - 10 500,00 грн., Витрачено - 10 480,39 грн.


1. Миючі засоби - 146,30 грн.;
2. Свердла - 3 шт. - 35,00 грн.;
3. Згон - 2 шт. - 40,00 грн.;
4. Мітчик (інструмент для нарізування внутрішніх різьблень) - 1 шт. - 20,00 грн.;
5. Ковш - 2 шт. - 10,00 грн.;
6. Зажим - 2 шт. - 20,00 грн.;
7. Зварювальні роботи - 100,00 грн.;
8. Вивіз сміття - 7 конт. (5,25 м.куб) - 175,00 грн.;
9. Сплачення послуг охорони закладу - 207,00 грн.;
10. Сплачення послуг дератизації - 319,40 грн.;
11. Придбання питної води - 34 шт. (5л) - 395,76 грн.;
12. Придбання питної води - 20 шт. (0,5л) - 62,40 грн.;
13. Передплата журналу "Пожежна та техногенна безпека" (на І півріччя 2016 року) - 341,92 грн.;
14. Передплата "Інформаційного збірника" (на І півріччя 2016 року) - 575,24 грн.;
15. Передплата видання "Дошкільне виховання" (на І піврічя 2016 року) - 376,85 грн.;
16. Передплата журналу "Практика управління ДНЗ" (на І півріччя 2016 року) - 465,86 грн.;
17. Передплата журналу "Вихователь-методист ДНЗ" (на І півріччя 2016 року) - 371,66 грн.;
18. Придбання килимового покриття для музичної зали - 30 кв.м. - 3 300,00 грн.;
19. Ремонт сантехнічної системи на харчоблоці - 650,00 грн.
20. Ремонт ґанку на головному вході ДНЗ - 1 300,00 грн.;
21. Оплата послуг списання електрообладанння - 100,00 грн.;
22. Встановлення вхідних дверей у групі № 11 - 900,00 грн.;
23. Придбання кацтоварів - 568,00 грн.



Кiлькiсть переглядiв: 183