«Життя дитини повноцінне тільки тоді, коли вона живе у світі казок,
музики, фантазії і творчості», писав В. Сухомлинський.
Казку люблять всі: діти, дорослі і навіть літні люди.
Вже тисячі років живе на світі казка – мудрий учитель,
даруючи оптимізм і віру в перемогу добрих сил над злими.
В. Сухомлинський писав прекрасні твори для дітей, впроваджував гуманістичні аспекти в дитяче виховання.
Його творчість викликає у дітей і батьків інтерес до казок, які виховують морально-етичні якості.
Величезне значення мають думки В.О. Сухомлинського щодо виховного значення казок у житті дітей.
Саме казка, на його думку, задовольняє жадобу дитячого пізнання
та інтерес до навколишнього.Чарівний і дивовижний, веселий і життєстверджуючий світ казок входить у душу кожної людини
з дитинства, засіваючи її першими зернами добра, краси й справедливості.
Жоден із жанрів літератури не користується у дітей
такою популярністю, як казка.
Справа в тому, що у казці все реально і все можливо, а крім того, казка завжди
закінчується хеппі-ендом.
Ми хочемо запропонувати вам прочитати його твори,
до яких жодна дитина не залишиться байдужою, а саме:
- "Зайчик і горобина"
Висновок: Щоб нам добре всім було - несіть в душі своїй тепло.
І знайте істину просту - несіть у серці доброту.
- "Лялька під дощем"
Висновок: Всі сили віддай, а друга з біди виручай!
- "Сонце і сонечко"
Висновок: У лиху годину пізнаєш вірну людину.
- "Фіалка і бджілка"
Висновок: На доброму серці світ тримається.
- "Золотий гребінець"
Висновок: Нехай людина добро приносить, бо світ навколо любові просить.
- "Тільки живий красивий"
Висновок: Не лови метелика - він квітка неба, хай живе собі.
- "Як бджола стала золота"
Висновок: Маленька праця краще за велике безділля.
Висновок: Щоб нам добре всім було - несіть в душі своїй тепло.
І знайте істину просту - несіть у серці доброту.
Висновок: Всі сили віддай, а друга з біди виручай!
Висновок: У лиху годину пізнаєш вірну людину.
Висновок: На доброму серці світ тримається.
Висновок: Нехай людина добро приносить, бо світ навколо любові просить.
Висновок: Не лови метелика - він квітка неба, хай живе собі.
Висновок: Маленька праця краще за велике безділля.
Отже, роль казки у розвитку творчості наших вихованців багатофункціональна.
В.О.Сухомлинський не лише розкрив високу мудрість і життєстверджуючий оптимізм казки,
а й показав найраціональніші способи її використання у навчально-виховному процесі.
Досвід Василя Олександровича позитивно оцінили педагоги різних країн.
Підсумовуючи усе вище сказане, можна з упевненістю сказати,
що досвід Василя Олександровича надзвичайно вражає…
Живши у досить давні роки від сьогодення, він уже запровадив те,
що досить актуальне на даний час.